A HR és munkatársi kapcsolatok csapat feladata a vállalat hatékony működésének biztosítása megfelelő emberi erőforrásgazdálkodás segítségével. Főbb feladatai: munkaerő toborzás, kiválasztás, új kollégák beilleszkedésének segítése, a munkavállalói elkötelezettség erősítése, személyzeti adminisztráció, szervezeti kommunikáció, bérszámfejtés támogatása. Kapcsolattartás és kapcsolatépítés helyi oktatási intézményekkel (szakmai napok szervezése) és önkormányzati-, munkaügyi szervezetekkel, valamint céges rendezvények szervezése. 

Könyvvitel-Pénzügy: Fő feladataink közé tartozik a bejövő számlák fogadása és kimenő számlák kiállítása, banki és pénztári tranzakciók könyvelése, adatszolgáltatás a hatóságok felé, követelések-kötelezettségek nyilvántartása. Továbbá vevőink, partnereink számviteli, pénzügyi kérdéseivel kapcsolatban információk kérése és a felmerülő problémák ügyintézése.


Find our company with confidence!